Instagram oglaševanje – vse, kar morate vedeti
| Članek je bil prebran 183 krat.
Slabo!Zadostno!Dobro!Prav dobro!Odlično!

Instagram je že od svojih začetkov primarno vizualno družbeno omrežje. Slike in video pa so pogosto glavni vir navdiha. Če vemo, da je ravno navdih pogosto najmočnejša motivacija za nakup nekega izdelka ali storitve, lahko hitro prepoznamo potencial Instagrama kot oglaševalskega kanala. Instagram se je tekom njegove uporabe tako izkazal za izjemno orodje za povečanje prepoznavnosti neke blagovne znamke. To pomeni, da blagovno znamko z oglasi na Instagramu (Instagram oglaševanje) lahko predstavite širši publiki ter na tak način povečate ciljno skupino.

w3bVsak dan Instagram uporablja tudi preko 250.000 Slovencev, zato je največje družbeno omrežje, ki je namenjeno samo in izključno vizualnim vsebinam. Na Instagramu številni med njimi tudi iščejo navdih za nakupe ali pa odkrivajo nove izdelke, ki ji dotlej še niso uporabljali. Instagram je tudi ena največjih platform za mobilno oglaševanje. In ker se uporabniki večinoma selijo na mobilne naprave, to nikakor ni zanemarljiv podatek.

Številna podjetja, ki so se že odločila za oglaševanje na Instagramu poročajo, da je tovrstno oglaševanje lahko zelo uspešno. Včasih je z Instagram oglaševanjem mogoče doseči tudi več kakor 300 % povečanje sledilcev. Za razliko od Facebooka je Instagram veliko bolj uspešen pri doseganju milenijcev (mlajše generacije) – na Instagramu najbrž tako ne boste srečali svoje mame ali dedka, saj je kar 90 % uporabnikov mlajših kakor 35 let. To je še zlasti pomembno za tista podjetja, katerih izdelki ali storitve so namenjeni mlajšim generacijam kupcev.

Uporabniki na Instagramu imajo raje interakcijo z blagovnimi znamkami

Za blagovne znamke in Instagram oglaševanje je pomemben tudi podatek, da so uporabniki Instagrama veliko bolj naklonjeni interakciji z blagovnimi znamkami, če Instagram primerjamo z ostalimi družbenimi omrežji. Prav tako je Instagram v tem smislu veliko bolj uspešen kakor drugi digitalni kanali, npr. e-pošta (email marketing), itd. Zanimivo je, da so uporabniki, ki preko Instagrama pridejo do spletne strani neke blagovne znamke, tam ostanejo povprečno kar dobre 3 minute, kar je relativno veliko v primerjavi s tem, če pridejo na spletno mesto iz drugega naslova.

Instagram – vizualno je na prvem mestu

Instagram je iz oglaševalskega vidika zanimiv tudi zato, ker je pri tem družbenem omrežju v prvem planu estetika, videz in vizualno. Z dodelanimi fotografijami lahko zelo učinkovito predstavite svojo blagovno znamko, storitev ali izdelek. Mnoge fotografije ali videi na Instagramu so prava umetniška dela oz. mojstrovine, ki pritegnejo veliko pozornosti in všečkov. Z nekaj smisla in s poznavanjem preprostih trikov, kako obdelati fotografije, lahko blagovna znamka ustvarja oglase, ki bodo pritegnili pozornost in povečali krog tistih, ki se bodo zanimali zanje. Ljudje si po raziskavah videno tudi mnogo bolj zapomnijo kakor tisto, kar preberejo ali slišijo, zato je vlaganje v oglaševanje na Instagramu gotovo vredno pozornosti.

Prednosti Instagram oglaševanja

Kako poteka oglaševanje na Instagramu?

Kot pri oglaševanju na katerem koli družbenem omrežju, je potrebno tudi pri Instagram oglaševanju najprej pripraviti digitalno strategijo oglaševanja in določiti glavne cilje. Nato morate ustvariti svojo Facebook stran – za oglaševanje na Instagramu namreč potrebujete svojo stran na Facebooku. Šele nato si lahko ustvarite oglasni račun, prek njega pa potem lahko oglašujete na obeh družbenih omrežjih – torej tako na Facebooku kakor na Instagramu. Če želite na ustvarjati neplačane (organske) objave na Instagamu, potem potrebujete profil na Instagramu (to je mogoče narediti v sklopu Instagram mobilne aplikacije). Na podlagi demografskih in lokacijskih podatkov (Facebook in Instagram Insight) je mogoče dodobra preučiti svojo ciljno skupino oziroma stranke. Na ta način je mogoče pridobiti zelo natančen vpogled v značilnosti obiskovalcev oziroma potencialnih kupcev. Ko na ta način določite, komu so vaši oglasi oziroma objave na Instagramu namenjeni, je čas, da svoje izdelke ali storitve začnete promovirati. Ne glede na to, ali bi radi, spodbudili konverzije na spletni strani, povečali obisk spletne strani, dvignili prepoznavnost blagovne znamke, predstavili svoje podjetje ali pa sledilce zgolj prepričali, da si ogledajo vaše video vsebine, vse to je mogoče na en mah storiti na Instagramu. Na voljo so slikovni oglasi (ena slika), rotatorji (carousel) ali video oglasi (maksimalna dolžina 60 sekund). Če k temu dodate še ustvarjalno žilico in domiselno uporabo #hashtagov, potem je vaš uspeh na Instagramu skoraj da zagotovljen.

Preberite si tudi prispevek o tem, kako je mogoče z učinkovitim spletnim oglaševanjem priti do novih strank! Več!

© 18. 11. 2017 - 51.si. Oglaševanje.