SEO optimizacija
| Članek je bil prebran 1.564 krat.
Slabo!Zadostno!Dobro!Prav dobro!Odlično!

Optimizacija spletnih strani oziroma Search engine optimization (SEO optimizacija) je proces, s katerim spletno stran postavimo čim višje med prikazanimi zadetki na spletnih iskalnikih. Z višjo pozicijo cilja spletna stran na večjo prepoznavnost, povečano prodajo, v osnovi pa na povečanje prometa same spletne strani.

Search engine optimization Za optimizacijo se podjetja navadno odločijo, ko zaznajo, da se na njihovo spletno mesto ne steka toliko prometa, kolikor so ga pričakovali. Z optimiziranjem spletnega mesta skušajo tako ustvariti iskalniku prijazno spletno stran, ki bo uvrščena čim višje med prikazanimi zadetki in bo kot predlog pokazana čim večjemu številu uporabnikov spleta. Višji zadetek uporabniki razumejo tudi kot kakovostnejši izdelek oziroma storitev, zato lahko uspešna in učinkovita optimizacija močno vpliva na poslovanje vašega podjetja. SEO optimizacija pomeni analizo že obstoječe spletne strani, na podlagi katere lahko ugotovimo, katere so najbolj relevantne ključne besede, ki prinašajo največ prometa. SEO optimizacija tako zajema začetno analizo obstoječe spletne strani, raziskavo in analizo ključnih besed, analizo konkurence, postavitev strani in njena vsebinska podoba, priljubljenost linka spletne strani in še kaj bi se našlo. Med najbolj ključen del uspešne optimizacije navadno uvrščajo izbiro pravih ključnih besed – te morajo biti tiste, ki jih v iskalnike vtipkajo uporabniki spleta, ko iščejo produkte in storitve, katere jim želimo prodati.

SEO optimizacija je proces in kot vsak proces daje rezultate na daljši rok. Nič se ne zgodi preko noči, zato je tudi pri SEO optimizaciji potrebnega veliko znanja, truda in potrpežljivosti. Kar pa je pri odločanju za SEO optimizacijo najbolj pomembno – ne smemo pozabiti, da imajo iskalniki SEO optimizacijo zares radi.

© 27. 04. 2024 - 51.si. Oglaševanje.