Bodite prepoznavni tudi na družbenih omrežjih!
| Članek je bil prebran 1.277 krat.
Slabo!Zadostno!Dobro!Prav dobro!Odlično!

Odveč je pisati o vlogi in pomenu družbenih omrežij v našem času. Vsi se namreč zavedamo, kako pomembno vlogo imajo družbena omrežja. Z njihovo pomočjo vsak dan izvemo mnogo novih informacij, tako da vse bolj nadomeščajo tradicionalne informativne kanale. Seveda pa so tovrstna omrežja tudi vse bolj pomembna, ko gre za marketing in komuniciranje s strankami.

Družbena omrežja predstavljajo pomemben del podobe blagovne znamke

Podoba na družbenih omrežjih pomeni pomemben delež celovite podobe nekega podjetja ali blagovne znamke. Podoba podjetja je za komuniciranje s strankami ključnega pomena. Dobra zunanja podoba ustvarja zaupanje in priča o kompetentnosti podjetja. Podoba podjetja se prilagaja storitvam, ki jo nudi in ciljni skupini. Družbena omrežja imajo pri tem pomembno vlogo. Z njihovo uporabo lahko podjetja komunicirajo s svojimi strankami, se hitro odzivajo na komentarje, obveščajo sledilce o novostih ter tako soustvarjajo svojo javno podobo.

družbena omrežjaNa katerih družbenih omrežjih biti prisoten?

Podjetja na potencial družbenih omrežij pogosto kar malo pozabljajo. Včasih je to mogoče pripisati tudi množici raznih omrežij, pri čemer podjetja ne vedo, ali biti prisotna samo na enemu, ali na vseh. Če se odločijo za eno družbeno omrežje, se seveda nadalje zastavlja vprašanje, katerega izbrati. Gotovo so ključna družbena omrežja za komunikacijo in ustvarjanje uspešne spletne podobe blagovne znamke Facebook, Twitter, YouTube, LinkedIn, Google+ in Instagram.

Kako uporabljati družbena omrežja v poslovnem okolju?

Zagotovo svoje podobe ne boste uspešno zgradili, če boste na posameznem družbenem omrežju vsake toliko nekaj objavili. Raziskave so pokazale, da z nerelevantnimi in nerednimi objavami svoji podobi oziroma blagovni znamki celo škodujete. Na ta način lahko izgubite sledilce, naročnike in oboževalce. Za učinkovito rabo družbenih omrežij je potrebna premišljena strategija, česar se najlažje lotite tako, da delo prepustite tistim, ki to obvladajo. Obstajajo podjetja, ki se ukvarjajo s pripravo strategij objav, komunikacijo s strankami in oblikovanjem podobe določene blagovne znamke. Primer takega podjetja je W3B, kjer podjetjem svetujejo in pomagajo pri uporabi družbenih omrežij za marketinške namene.

Kdo namesto vas skrbi za upravljanje z družbenimi omrežji?

Za podobo blagovne znamke tako skrbijo:

© 18. 04. 2024 - 51.si. Oglaševanje.